wtorek, 4 marca 2014

Stary obrazek w pięknej ramce...



...i kilka innych rzeczy, bo jakoś tak nazbierało mi się zdjęć na moim kompie i wypadałoby coś napisać, żeby móc ich potem użyć.

Jakiś czas temu moje dziewczyny posadziły miniaturowe żonkile w glinianych doniczkach. Nie byłam pewna cebulek, bo leżały w markecie od jesieni i wyprzedawali resztki. Pokusiłam się natomiast na same doniczki. Skoro jednak miałam już wszystko i tak przygotowane(w zestawie było także podłoże), a doniczek było trzy, poprosiłam swoje pociechy o posadzenie roślin.
Teraz, kiedy pojawiły się pierwsze listki, doniczki powędrowały na parapet, gdzie miejsca ustapiły im przekwitłe irysy.



Żeby doniczki nie były takie "tylko gliniane", opasałam je szeroką koronką.




W tle widać kaktus, który przyczaił się w rogu, też  wglinianej doniczce. Można powiedzieć więc, że wszystko tworzy spójną całość:)

Na kominku nadal stoją gałązki bazi, ożywione żonkilami. Sam dzbanuszek owinęłam sztucznymi perłami:



Znalazłam w SH piękną ramkę. Przybity był do niej na stałe obrazek dziewczynki, nawet ładny, ale naruszony mocno zębem czasu, wyblakły...



Wyczyściłam wszystko i wstawiłam tam nasze zdjęcie. Teraz tak myślę, że powinno być w troche większym formacie. Chyba lepiej by wyglądało:



I na koniec czapka Izabelki:




Udało mi się skończyć na czas, jeszcze użyje jej kilka razy w tym roku! Zrobiłam nawet nieco luźniejszą, to może i w kolejnym sezonie czapka będzie dobra. Taką mam nadzieję.





Wzór podoba mi się bardzo, ale już mam go dość. Na lato muszę wynaleźć coś innego.




W ten sposób chyba kończę w tym roku sezon czapkowo-szalikowy. Kusi mnie strasznie próba zrobienia skarpetek, ale nie wiem, czy się na to porwę.

6 komentarzy:

  1. Fajne, wiosenne, doniczki. Ramka - cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie pękaj bierz się za skarpetki! To proste jak drut. No może jak 5 drutów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezentują się donice już teraz, a jak zakwitną w nich kwiaty - będzie cudownie. :)
    Ramka piękna, a zdjęcie może faktycznie nieco większe byłoby lepsze.
    Czapka super, a skarpetki nie takie straszne - poradzisz sobie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te czapeczki.... a zdjęcie świetne, tylko czemu Monika ma focha?
    to taka indywidualistka.... Izabelka uśmiecjnieta, promienna... oj udane masz te dziewczyny... a Gosia to już taka nastolatka....
    serdecznosci

    http://leptir-visanna6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wasze rodzinne zdjęcie jest bardzo udane i rzeczywiście w większym formacie by się lepiej prezentowało. Motyw na ramce ładnie się komponuje z ławką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka ta Izabella piekna,a czapka rewelacyjna podoba mi sie wzor to druty czy szydelko??? wiosna rzeczywiscie juz ja widac no to chyba Aniu ogrodek cie wola,pozdrawiam bede podgladac twoje prace.

    OdpowiedzUsuń