niedziela, 23 marca 2014

Książkowe znaleziska




Zaglądając do ulubionego SH, w oko wpadła mi książka dla Gosi. W zasadzie książka dla dziewczyn, tyle, że dwie młodsze muszą jeszcze podrosnąć. Już miałam odejść, kiedy moją uwagę przykuł tytuł innej książki: "Rising '44 The battle for Warsaw".... szybko spojrzałam na autora - Norman Davies. Było oczywiste, że muszę ją mieć.
Od jakiegoś czasu poluję w merlinie na obniżki cenowe dzieł N.Daviesa, bo normalnie są dość drogie. Wciąż mam nadzieję, że jego "Boże igrzysko" spadnie trochę ze 119zł. Nie mogłam więc tutaj nie kupić książki za 2 euro:) I w ten sposób w Irlandii kupiłam książkę o Powstaniu Warszawskim.




Gosia już zabrała się swoją lekturę. Księga ogroooomna, bo są to wszystkie dzieła L. Carroll. Cieszę się, że ludzie pozbywają się takich perełek, które potem można kupić za grosze.
Na książkę o powstaniu zasadził się już mój małżonek, więc mi przyjdzie trochę poczekać na swoją kolej.

9 komentarzy:

  1. Tylko pozazdrościć znaleziska i to obu książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego tak sie nimi się cieszę :)

      Usuń
  2. fajnie że wszyscy czytacie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze tylko najmłodsza nie potrafi

      Usuń
  3. Jeszcze jak mieszkałam w Anglii też buszowałam po targach staroci, zawsze coś upolowałam, książki ,gazety i to wszystko w przystępnej cenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o i to ile rzeczy można znaleźć! dlatego tak chętnie tam chodzę

      Usuń
  4. Powstanie 44 czytałam, znaczy głównie słuchałam na audiobooku, ale też kupiłam tradycyjną książkę, bo jest do czego wracać - niesamowita lektura, nie tylko o samym wydarzeniu, ale też szeroko opisane tło polityczne tych wydarzeń. Gratuluję znalezisk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się jak dziecko na tę książkę

      Usuń
  5. Cześć, bardzo przyjemnie tutaj na twoim blogu, świetny wpis, bardzo fajnie się go przegląda, zapewne odwiedze twojego bloga jeszcze nie raz bo bardzo jest ciekawy w przeciwieństwie do wielu innych blogów - Pozdrawiam Daga :)

    OdpowiedzUsuń