poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Dotarły do mnie książki




...z paczką z PL.

Artur już porwał jedną i czyta zaciekle. Ja przeglądam i się delektuję, bo póki co muszę przeczytać dwie zaczęte książki z mojej półki.

Bajarz z Makareszu

Białe zeszyty

Rozdarty naród

Dzikie wybrzeże

W rajskiej dolinie wśród zielska



Prezenterki

Upadłe damy II Rzeczpospolitej



Orzeł Biały i czerwona gwiazda - Artur już jest w połowie książki i jest nią zachwycony!

Zaginione królestwa



Pięknie wydany kalendarz, który zamierzam przeznaczyć później na mój notatnik sprawdzonych kuchennych przepisów.



I tak oto uzbierał się mały stosik, który zasidlił już i tak pełne półki naszej domowej biblioteki.


5 komentarzy:

  1. Piękna sprawa taki pachnący książkowy stosik:) Życzę wielu wspaniałych wrażeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja tak sobie mysle jak ty teraz to wszystko ogarniesz dom ,druty dziewczynki maz i KSIAZKI ,zycze powodzenia i wielu milych wrazeñ

    OdpowiedzUsuń
  3. No to jest co do poduchy zabierać :) Pozdrawiam i czekam na recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zycze udanej lektury i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie dostac taki prezent z kraju. Widze, ze czytelniczo u Ciebie wrze. Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Wesołych Swiąt. Beata

    OdpowiedzUsuń