środa, 11 maja 2011

Wyjaśnienie



Pokrywki zrobione sa z metalu - ostatnio widziałam też takie eleganckie, stalowe, bardziej do nowoczesnych kuchni pasujące niż do mojej. 

Ich zadanie polega na osłanianiu płytek, które aktualnie nie są używane, a narażone były - przynajmniej w moim domu - na dokładne zapryskanie tłuszczem(najczęściej). 
Artur kocha smażyć i to na najwyższej mocy. Wszystko dookoła pokryte jest kropelkami tłuszczu, nawet jeśli używa nakrycia patelni. Płytki były dla mnie największym problemem(o rozwiązaniu z solą nie słyszałam wcześniej). Teraz problem zniknął. Nieużywane płytki też są czyste. Dodatkowo zawsze trochę ładniej wygląda cała kuchenka.

Wiem, że można mieć kuchenkę z płytą ceramiczną, ale wtedy takiej nie kupiliśmy ze względu na koszty. Skoro nie ma co się lubi... to trzeba znaleźć rozwiązanie. Mnie takie satysfakcjonuje, więc jestem zadowolona.

Co do dostępności... W Irlandii są w katalogach wysyłkowych, są w sklepach gospodarstwa domowego, w sklepach "eurowych". W PL, nie mam pojęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz