piątek, 20 maja 2011

Lustro



Kolejne lustro, które wypatrzyłam przypadkiem. Potrzebowałam takiego niezbyt dużego do pralni, która też pełni funkcję łazienki na dole. Skoro łazienka, to przydałaby się jakaś szklana tafla... Wydumałam sobie, że nad umywalką powieszę coś w kształcie elipsy, najlepiej w ładnej ramie.

Od chwili podjęcia decyzji, a w zasadzie skrystalizowania się moich oczekiwać co do wyglądu lustra, zaczęłam poszukiwania. Nie jakieś niecierpliwe. Patrzyłam to tu, to tam. Nic mnie nie nagliło. Pewnie dlatego któregoś dnia zobaczyłam to:



Właśnie takie, jakiego szukałam, za całe 5 euro:)


Proszę nie patrzeć na nieporządek, który się odbija w szkle:)) To nasze "najpotrzebniejsze" ubrania, które muszą wisieć na dole. 



Jeszcze kilka detali. Zdjęcia co prawda rozświetlone nieco, ale za to lepiej widać szczegóły:










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz