środa, 17 grudnia 2014

Szybkie torebki...




....i pudełeczka na prezenty. Piszę szybkie, bo kto ma choć trochę wprawy w składaniu papieru, migiem sobie poradzi ze zrobieniem opakowań na drobiazgi i nie tylko.

 To cały mój urobek. Większych torebek powstało 6. Zajęło mi to około godziny czasu, kiedy już załapałam metodę. Pierwsza była najtrudniejsza do wykonania, wiadomo, uczyłam się skłądania i operowania papierem. Reszta poszła już mechanicznie.

Ponieważ moje dziewczyny potrzebują ogromnych ilości terebek, nie uśmiechało mi się wydać masy pieniędzyna opakowania. Zaoszczędziłam troszkę zużywając pół rolki papieru do pakowania i robiąc z tego 6 całkiem sporych torebek.


Kto ma ochotę tutaj video do obejrzenia.

Mniejsze czerwone - ciemnoczerwone  w realu - pudełeczka to nic innego, jak origami. Idealne na malutkie prezenty, jak na przykład pierniczki:



Składanie ich to też nie wielka sztuka, aczkolwiek moje dziewczyny nie wykazywały się cierpliwością. Myślę, że z origami trochę poczekamy. Na razie bawiłąm się tylko ja. Jedno pudełko to kilka minut pracy.



Dla chętnych kurs zdjęciowy.


Na koniec jeszcze pochwalę Izabelkę. Oto jej nagroda za dobre zachowanie i pomoc w pszedszkolu:



Otrzymała płytę z bajką do słuchania i książeczkę, a do tego dyplom. Teraz czas zaczynać zbierać gwiazdki od nowa - tak stwierdziła po wyjściu z przedszkola.

4 komentarze:

  1. Fajne te pudełka i torebki! Gratulacje dla Izabelki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie torebki to bardzo praktyczny i oszczędny pomysł, podoba mi się. W ogóle super są takie ręcznie robione opakowania.
    Gratuluję Izabelce wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne opakowania, masz zdolności, Twoje córcie i tak są zdolne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne torebki i pudełeczka! Te ze sklepu się nie umywają.

    OdpowiedzUsuń