poniedziałek, 13 czerwca 2016

W ramach projektów...



...które zalegają w mojej głowie, udało mi sie okleić pudła na "buty ogródkowe" dla dzieci. Butów takich, zwłaszcza od wiosny do późnej jesieni, gromadzi się dużo przy drzwiach na taras. Żeby to wszystko ogarnąć, wstawiłam tam dwa podła kartonowe, które po jakimś czasie(dość długim) dostały okleinę:





Z kolei w ramach zabawy koralikami, obwiesiłam słoik i stworzylam taki niby lampion? Akurat pasuje na stół na tarasie, a luźne koraliki w końcu znalazły miejsce.



Poza tym wpadłamw  ciąg czytania:

Erica Spindler
- Pętla,
- Morderca bierze wszystko
- Naśladowca
- Złodziej tożsamości

Mary Higgins Clark
- Before I say goodbay

15 komentarzy:

  1. Jakie piękne te pudła i lampion! Masz artystyczną duszę i jesteś skarbnicą pomysłów:) Podziwiam i zazdroszczę (ale tak pozytywnie) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) czasem potrzeba - i to nagląca! - jest matką wynalazku. wtedy ruszam na przekopywanie zasobów z materiałami i coś tam powstaje.

      Usuń
  2. A czym są oklejone te pudła? Materiałem? Papierem? BARDZO mi się podoba. Lampion z resztą też.
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okleiłam je materiałem z użyciem kleju pva. trzyma tak, ze zerwiesz z tekturą :) dziękuje za uznanie

      Usuń
  3. Bardzo kreatywnie spędzasz czas, na widok pudeł od razu pomyślałam, że też takie chcę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to koniecznie zrób :) jak już mi wysłchły, to stwierdziłam, ze jestem baaardzo zadowolona z efektu :)

      Usuń
  4. Jak znajdujesz Spindler? Nie pamiętam szczegółów tych książek ale wiem że przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam jak, mam je na czytniku, może znajde w zasobach kompa, to Ci podeślę :)

      Usuń
  5. pudło fajna rzecz a lampion bardzo romantyczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Aniu!Twoja głowa dalej pełna pomysłów i inspiracji:)Miło zajrzeć do Ciebie po długim czasie nieobecności .Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie, ja k to u mnie, ale co u ciebie?!

      Usuń
  7. A ja jakoś nie mogę się skupić na czytaniu, może jak skończę wreszcie tę książkę o komputerach kwantowych to następna mnie bardziej zainteresuje. Chciałabym się zrelaksować z książką, ale trudno wpaść z głową w dół w akcję fizyki kwantowej. *^v^*

    OdpowiedzUsuń