czwartek, 6 lipca 2017

Zakończenie roku szkolnego





...było już dawno i praktycznie o nim zapomniałam.

Moje drobne prezenty dla nauczycielek:





Ten był dla szczególnej pani, którą Gosia żegnała już  nieodwołalnie, wszak zaczyna nową szkołę od września:


Gosia, jako jedyna, miała uroczyste zakończenie roku. Dyrektor wręczał dyplomy ukończenia szkoły podstawowej.  Każda absolwentka otrzymała kopię zdjęcia klasowego z nauczycielką. Coś takiego było pierwszy raz - mam na myśli ten portret klasowy.



Zapakowane, żeby się nie rozsypały...



I torebki, które ozdabiałam swoim własnoręcznie wyrzeźbionym stemplem :) Torebki powstały z resztek sztywniejszego papieru pakowego.




3 komentarze:

  1. Takie prace od serca ,śliczne a torebki ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna, że wszystkie panie nie mogą doczekać się końca roku szkolnego także ze względu na piękne, oryginalne prezenty, które od Ciebie dostają;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolna jesteś niesłychanie...brzmi jak tekst samochwały, ale to moje zdanie o Tobie, Mother of 3 !!

    OdpowiedzUsuń