wtorek, 30 maja 2017

Maj pełen niespodzianek




Po pierwsze były 10-te urodziny Moniki. W tym roku to ona będzie miała urodzinowe przyjęcie. Każdego roku kto inny obchodzi urodziny w szczególnym miejscu. Dzieci się z tym pogodziły i nie ma protestów.
Przyjęcie Moniki ma być na basenie, ale dopiero po połowie czerwca, kiedy wszyscy już będą wolni, po testach, itp.




Miałam też i ja swoje urodziny... dostałam maszynę... Miał być to singer, ale w sklepie w Dublinie zmieniłam zdanie. janome... więcej o niej innym razem




Dziś odbył się kiermasz ciast i ciasteczek, prowadzony przez 6-te klasy, w celu zebrania funduszy na ich wycieczkę szkolną. Oto co my przygotowałysmy w domu:







W dziedzinie robótek praca wre...


Opakowania na poduchy leżakowe:



Podkładki pod kubki:



...i małe sercowe niespodzianki...



Wszystko - oprócz leżakowca - na prezenty....

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie rozwiązaliście kwestię urodzin dzieci, to bardzo dobry pomysł:-)
    Na nowej maszynie pewnie będzie się szyło z nową przyjemnością:-), oby sprzęt sprawił dużo radości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musieliśmy jakoś rozwiązać to, bo 3 imprezy w ciągu trzech miesięcy!!! sorry, ale uważam, że to lekka pzresada.
      mam wielką nadzieję, na radość szycia :) dziękuję

      Usuń
  2. Jeszcze raz wszystkiego naj dla mamy i córki, super pomysł z przyjęciami,a ciasteczka do szkoły to artystyczne wypieki.Prezenty wasze i dla kogoś super.Urzekł mnie kocyk serduszkowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo Ula.
      ciastka się dobrze sprzedały :)
      kocyk powstaje dość szybko i nawet ładnie wychodzi....

      Usuń
  3. Serdeczne życzenia urodzinowe dla Moniki!
    Serdeczne życzenia urodzinowe dla Ciebie - maszyna wygląda imponująco - ciekawe jak się będzie spisywać - życzę samych zachwytów!
    Wpadłam w kompleksy jak zobaczyłam twoje prezenty. U nas koniec roku szkolnego wraz z końccem podstawówki oraz koniec przedszkola nadciągają a ja nie mam jeszcze NIC. Z czasem też krucho...

    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dziękuję :) szyje się super, ale specjalnie wyczesana nie jest, bo takiej nie chciałam.
      ja mam dobre początki z prezentami, a potem nagl stop i znowu pędzę na złamanie karku :)

      Usuń
  4. Hrabinko, ja również dołączam się do życzeń urodzinowych dla dwóch Jubilatek:) Piękny torcik zrobiłaś dla swojej dziesięciolatki.
    Bardzo się cieszę, że dostałaś na urodziny wymarzoną maszynę do szycia.
    Wygląda świetnie, a kto jak kto, ale Ty na pewno zrobisz z niej znakomity użytek. Twoje robótki zawsze wprawiają mnie w stan zachwytu i wywołują uśmiech na mej twarzy. Teraz też oczywiście.
    Te serduszka, kocyk i ta osłonka na doniczkę (chyba w poprzednim poście pokazywałaś)... Uwielbiam takie artystyczne, własnoręczne cudeńka.
    Obdarowani na pewno bardzo się ucieszą.
    Wszystkiego dobrego dla Was z końcem roku szkolnego (i z końcem szkoły dla Gosi).
    PS. Fajnie, że nowy dyrektor się sprawdził.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wszelkie życzenia i dobre myśli. Też cieszy mnie ogromnie, ż nowy dyrektor się sprawdza.

      Usuń
  5. Dołączam się nieco spóźniona, ale zdążyłam w ciągu miesiąca. :)))
    Samego dobrego i lepszego z okazji urodzin dla obu Jubilatek, zwłaszcza spełnienia marzeń. :)
    O Twoich robótkach zawsze można powiedzieć, że są śliczne.
    Wypieki - na sam widok palce lizać.
    Maszyna, to najlepszy przyjaciel zaradnej kobiety, takiej jak Ty.
    Niech służy Ci przez długie lata i pomaga tworzyć wspaniałości.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń