czwartek, 11 sierpnia 2016

Zimowe marzenie




... tak został nazwany zestaw, który obecnie, zupełnie przypadkowo, zaczęłam dziergać.

Pierwsza część już ukończona:




Jest to część wierzchnia poduchy kanapowej.

Ścieg francuski ładnie się prezentuje w tych kolorach, a włóczka nylonowa - biała - nadaje mu kształt i fakturę. Bardzo ładnie też trzyma kwadrat, a do tego, powstała materia, nie jest lejąca.



Uklad paseczków jest absolutnie przypadkowy.



Chciałam, żeby to było właśnie takie asymetryczne.


Teraz powstaje druga poducha do kompletu. Tym razem biały nylon plus błękitna bawełna i coś ze srebrną nitką; na pewno sztuczne, bo tak się czuje w dotyku.



Tego srebrnego mam cztery rolki, niby niezbyt duże, ale naprawdę do niczego mi nie pasowały. W końcu upchnełam je tutaj i myślę, że nieźle to wygląda:



Paski też w przypadkowym rozstawie i ilości:



Jeszcze zdjęcie poglądowe na włóczki:


14 komentarzy:

  1. Fajny projekt, ładna nazwa a pryz okazji pozbędziesz się zalegających włóczek! A paseczki rzeczywiśie ładnie się układają.

    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to wyrobienie włóczek to chyba najważniejsze w tym wszystkim :)

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba i to srebro idealnie się wkomponowało:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to srebro dodalo uroku drugiemu projektowi :)

      Usuń
  3. Fantastyczny pomysł ! Będziesz miała cudne podusie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląda to zestawienie kolorów!!Będziesz miała uroczą poduszkę.Czekam na efekt końcowy.Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie pięknie się zgrały.... dziękuję

      Usuń
  5. Ciekawy, nietuzinkowy pomysl mialas z tymi paskami. Poduchy bardzo mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze pokombinowałaś, też z czeluśći wydobywam nici i kombinuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż tylu nici nie mam, ale zawsze jak pozbęde się kilku motków, to przyjemnie się robi.

      Usuń
  7. zanim przeczytałam wpis myślałam że to taka fajna włóczka, świetnie wygląda to łączenie :-)

    OdpowiedzUsuń