poniedziałek, 16 maja 2016



Kilka fotek z komunii Moniki.

Na zdjęciach panuje bałagan, ale w takiej chwili jakoś o nim nie myślałam.






Gosia nam uciekła i rodzinna fotka nie jest kompletna.



Moja siostra była wcześniej w kościele, zdążyła więc zrobić zdjęcia kiedy panował tam spokój i pustka.



Dzieci przygotowały swoje zdjęcia i zostały one umieszczone w pięknej oprawie, na tablicy:







I teraz... drobna sesja w parku w Emo. Ciężko było mi wybrać kilka zdjęć, więc jest ich nieco więcej.









O ile bolerko, które wydziergałam jeszcze dla Gosi wykorzystaliśmy w kościele, to pelerynka została nałożona do zdjęć.




































16 komentarzy:

  1. Ale super ta pelerynka! Bardzo mi się podoba!
    Widzę, że Monice pozowanie w tak ślicznej sukni podobało się... I dobrze, bo TAKA sukienka to marzenie każdej dziewczynki w tym wieku, i nieco młodszych też - Monika ślicznie wygląda na zdjęciach!
    Cieszę się, że pogoda Wam dopisała i że macie takie wspaniałe plenery w pobliżu.

    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Monika miała powiedziane, żeby sobie chodzic i oglądac kwiatki, a na mnie i aparat nie zwracac uwagi. Wyszło bardzo dobrze, tak myslę nieskromnie

      Usuń
  2. piękne zdjęcia..... bardzo ładna jest sukienka Moniki, skromna ale ma w sobie to cos.... bolerko urzeka urodą....
    widać że i pogoda dopisała....
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sukienka jeszcze po Małgosi, a bolerko dopiero do sesji zostało wykorzystane

      Usuń
  3. sesja ? zawodowy fotograf by nie dorównał,pięknie Monika wyglądała,zdjęcia w naturze są ekstra,bałaganem sie nie martw,to wszędzie tak bywa(przynajmniej u mnie),wszystko zbędne upycha się do naszej sypialni jak są goście czy większa impreza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) fotograf zrobiłby to na pewno lepiej, ale uważam, że na moje amatorskie umiejętności jest dobrze.

      Usuń
  4. Pogoda Wam się wspaniale udała na ten dzień, Monia ślicznie pozowała:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komunię mieliśmy tydzień wcześniej i wtedy było pochmurno, chłodno i padało, ale na sesji już było inaczej.

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia :-) Ślicznie Twoja córcia wyglądała w tym ważnym dniu :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie siostry?;) Dobry pomysł z tą sesją,chyba nawet lepszy od zdjęć w kościele w tłumie ludzi.Monia tak poważnie i dostojnie wygląda,nie widać że to mały chochlik :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostry nie chciały pojechać, ale mam nadzieję, że jednak uda mi sie je namówic na cos podobnego.

      Usuń
  7. Piękna, plenerowa sesja foto. Romantyczna taka...
    Monika w pięknej sukni i delikatnej pelerynce wygląda jak księżniczka.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. myślę, że popołudniowe słońce bardzo nam pomogło.

      Usuń
  8. Przyłączam się do głosów, że zawodowy fotograf nie zrobiłby lepszej sesji. Wyszło idealnie. Monika pięknie wyglądała, jak rusałka albo nimfa na tle kwiatów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo; podobaja mi sie niektóre ujęcia i wiem, co kolejnym razem zrobic lepiej

      Usuń