poniedziałek, 7 grudnia 2015

Baletnice w oknie



Papierowe baletnice zawisły w oknie, razem ze śnieżynkami. Powieszenie ich było trochę skomplikowane, ale jakoś poszło. Na początku popełniłam błąd i przekłułam baletnicę tylko w jednym punkcie, stąd ta "próbna" tańczy na nitce, jak jej zagra dusza. Pozostałe nanizałam na nić, robiąc dziurki u góry i dołu; dzięki temu, ustabilizowałam zawieszki..

Pierwsze zdjęcia robione pod koniec dnia:




Ujęcie ze środka, na tle nieba:



Pogoda u nas fatalna, więc zdjęcia ponure, wstawiłam je jednak, bo może ktoś jeszcze skorzysta z pomysłu.



Późnym wieczorem podświetliłam trochę okno i zrobiłam jeszcze jedne fotki:









10 komentarzy:

  1. Pięknie prezentują się o każdej porze dnia i z każdej strony.
    Wspaniały pomysł na dekorację okna.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie całość wygląda. Super pomysł!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te baletnice! Chyba się spróbuję z nimi zmierzyć. Spodobały mi się juz w poprzednim poście, ale choroba mnie zmogła i nie byłam w stanie skomentować.
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjawiskowo prezentują się w oknie! Ślicznie to zrobiłaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne , cudne .... Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna dekoracja! My na razie korzystamy z gotowców. Nie mam weny twórczej

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Wyglądają pięknie i zwiewnie między gwiazdkami, oryginalne ozdoby. *^-^*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie bomba, naprawdę!

    Kuszą mnie te baletnice, oj kuszą. Nie wiem tylko, czy uda mi się narysować takie piękne sylwetki. Obawiam się, że mogą wyjść "kanciaste" ;) Pomysł zdecydowanie wart skopiowania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Baletnie zjawiskowe ,a cała dekoracja pomysłowa. Odgapiłam od Ciebie gwiazdki z włóczki i je powieszę , a baletniczki bardzo bym chciała , tylko nie wiem ,czy zdążę.


    OdpowiedzUsuń
  10. okno cudnie udekorowane,jakby baletnicom dodać skrzydła byłyby aniołkami,

    OdpowiedzUsuń