wtorek, 1 września 2015

Ostatnie pisklę




...dziś pofrunęło do szkoły.

Wczoraj 31 sierpnia - zaczynała cała szkoła, oprócz klas juniorków. Izabela była strasznie zawiedziona, że nie idzie z siostrami; trzeba było wiele tłumaczeń, żeby zrozumiała i przez to wszystko umknęło mi zrobienie zdjęć.

Dziś znowu zamieszanie, bo Izabela już nie była taka pewna, czy aż tak bardzo chce iść do szkoły. Potem mundurek... potem pakowanie jedzenia na drugie śniadanie...

Ze zdjęć wspólnych mam tylko jedno, na którym w miarę wyglądają :) Co prawda Monika musiałą i tak robić swoje miny, ale trudno...




Odwiozłam starsze dzieci, a pół godziny później najmłodszą, która już cieszyła się, że idzie do szkoły:



Dzielnie pomaszerowała do auta, dźwigając swój całkiem ciężki plecak:




Jeszcze jedna fota gotowej do wyjazdu młodej:




Potem w szkole szybkie pożegnanie - jak widać bez łez i rozpaczy...




I tak oto oddałam moją 5-latkę do szkoły!

10 komentarzy:

  1. A u nas zbiorowa histeria, bo trzeba oddawać 6-latki do szkoły...
    Wspaniale dziewczyny wyglądają w mundurkach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja sroczka dopiero za 2 lata, choć juzteraz, ilekroć przejezdzamy obok szkoły, mówi MOJA SZKOŁA.
    U nas szkoła zaczyna się dopiero za tydzień, późno w tym roku.
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  3. oj czas leci,dopiero dziecię przyszło na świat i juz szkoła, mój wnuk też pierwszy raz ale w grudniu będzie miał 7 lat,

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiam fotkę całej trójki w mundurkach!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można by zaśpiewać: "tak niedawno żeśmy się poznały..., a już trójkę dzieci masz w szkole.
    Życzę wszystkiego dobrego panienkom na ten rok szkolny, a rodzicom, jak najmniej zmartwień, a jak najwięcej dumy.
    Ślicznie wyglądają razem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Splociku! Masz rację, tak niedawno.... a ja już 10 lat jestem w Irlandii :) a wydawałoby się, że dopiero co przyleciałam!

      Usuń
  6. Ale dziewczynki mają ładne mundurki! W moich miejscowych szkołach nie wyglądają tak ładnie.
    Kiedyś, jako uczennica i studentka, przeciwna byłam mundurkom. Teraz, jako dorosła osoba, uważam, że to dobry pomysł. I jaka gratka dla oczu :)

    Trzymajcie się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mundurki to idealne rozwiązanie, tak myślę. Faktycznie, zestawienie kolorystyczne mundurków jest ładne. Tak się trafiło.

      Usuń
  7. Piękne mundurki szkolne mają dziewczynki w Irlandii. Wyglądają w nich tak uroczyście. Powodzenia w nowym roku szkolnym, zwłaszcza dla pięciolatki;)
    Ps. W Holandii dzieci rozpoczęły rok szkolny 16 sierpnia;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za życzenia. Mam nadzieję, że ten rok będzie dobry.

      Usuń