czwartek, 6 sierpnia 2015

Znowu recycling



...czyli jeans i pudełka w roli głównej.


Pudełka po proszku oklejają się jeansem, a tymczasem jedna z puszek już wyschła. Monika zażyczyła sobie coś na ołówki, więc dostała taki resztkowy pojemniczek. Dosłownie resztkowy, bo wszystko było dopasowywane z końcówek i kawałeczków.



Z masy solnej, przy okazji zabawy z Izą, wycięłam serduszka i zrobiły się zawieszki, obficie pomalowane brokatowym lakierem:




Wrócę jeszcze do przyjemności czytania. Z Polski przywiozłam dwie książki dla dziewczyn, bardziej chyba dla Gosi, ale młodsze też palą się do słuchania. "Tajemnica gwiezdnego jeziora" to prezent od przyjaciółki, a "Tam, gdzie spadają anioły" to mój wybór.




Dostałam też, od kolejnej zaprzyjaźnionej osoby, specjalnie na moje życzenie, "Spektrum" dr D. Ornisha. Powoli czytam.... bardzo mi się podoba jego sposób podejścia do tematu.



Przywiozłam też, zakupione już dawno temu, "Maria Konopnicka, rozwydrzona bezbożnica", "Czas motyli" i "Gra anioła".


W tej chwili leżą na półce, bo z naszej biblioteki dostałam "Winter of the world"(Zima świata), drugi tom z cyklu Trylogii Tysiąclecia.



Do tego mam zaczętą "The bone clocks" - nie znalazłam tłumaczenia. Książka fascynująca, choć nieco pokręcona. Świat realny przeplata się z nierealnym, a może tylko niewidocznym dla większości ludzi.


Tego samego autora jest chociażby "Atlas chmur" i "Konstelacja".

Tak, teraz tylko czas znaleźć...

6 komentarzy:

  1. "Tam gdzie spadają anioły" to chyba nie tylko dla dziewczynek...Ja niesamowicie odebrałam czytając juz po trzydziestce...
    Z pozostałych, czytałam jedynie "Grę anioła".

    A pojemniczek na ołówki bardzo mi się podoba.

    Motylek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, jak książka spodoba się moim córkom.

      Usuń
  2. Muszę się w końcu przyznać, że Spektrum miało być dla mnie i czekało na półce na swą kolej, ale trafiło do Ciebie. Już zamówiłam dla nas egzemplarz,bo musimy zaprzyjaźnić się z tym panem na dłużej.Niestety:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, tym bardziej dziękuję!!! ja już jestem w połowie; czytam, przyswajam, zastanawiam się...

      uściski

      Usuń
  3. Ależ intrygujące lektury! Będziesz miała co czytać w jesienne wieczory:-)
    Resztkowe pudełko - super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję na naprawdę dobre czytanie. Na razie jestem zatopiona w "Winter of the world".

      Usuń