sobota, 4 lipca 2015

Na wylocie




Od tygodnia, robiąc pranie, systematycznie odkładałam ubrania na wyjazd. Jadalnia zawalona była pierdułkami, drobiazgami dla znajomych i dla nas.... Plan był taki, żeby w piątek spakować walizki, ale jakoś nie miałam nastroju na takie działanie i dzień minął.

Dziś miałam pospać dłużej, wszak to sobota, a tu mój małżonek o godzinie 8 otworzył oczy i stwierdził, że wstaje, bo on już jest wypoczęty! Jak już wstał, to krzątając się, robił tyle zamieszania, że w końcu sama wstałam i zeszłam na dół na kawę. I tak się zaczął leniwy poranek we dwoje; dzieciaki w łóżkach... aż czasem nie mogę uwierzyć, że już tak jest, że dziewczyny już takie duże!

Coś obejrzeliśmy, zjedliśmy i nagle do Artura dotarło, że mamy urwane zawiasy w furtce(od 4 tygodni!), więc właśnie dziś je naprawi. Oczywiście najpierw trzeba jechać do miasta po potrzebne materiały... potem okazało się, że nie ma wiertła do metalu(typowe, robota rozbabrana, pół korytarza zawalone) więc wszystko leży i czeka... Nic nie mówię, choć podejrzewałam, że tak właśnie to wszystko będzie wyglądać.
Ja zabrałam się w końcu za pakowanie. Bagaż dla pięciu osób, torby podręczne... gdyby nie to, że pakuję nas od zawsze(systematycznie zwiększała się tylko liczba osób) to chyba z lekka bym spanikowała. Po 2 godzinach wszystko było gotowe, odhaczone i nie zapomniane - taką przynajmniej  mam nadzieję.
Teraz siedzę i się relaksuję. Pozostało ostatnie ogarnięcie domu wieczorem i spanie do 2-ej. Jutro, o 7.30 starujemy z Dublina.

Podejrzewam, że jak co roku, nie będę pisać na blogu przez cały pobyt w PL. Zbyt dużo emocji, ekscytacji i rzeczy do robienia. Relacja po powrocie i myślę, że będzie obfita, wszak już na początku jest wesele mojego brata rodzonego :)

Zatem.... do usłyszenia za 3 tygodnie!!!


4 komentarze:

  1. Wspaniałych wakacji!!! I do przeczytania niebawem! *^o^*

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęśliwej podróży i miłych wakacji,

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego lądowania i pobytu w kraju przodków.
    Wspaniałych wrażeń i super odpoczynku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, ze bawicie się wspaniale, i czekam na relację.
    Motylek

    OdpowiedzUsuń