piątek, 26 czerwca 2015

Ostatnia porcja szyciowych prezentów


To już ostatni wpis z tej serii. Wszystkie prezenty rozdane, rok szkolny zakończony, wakacje czas zacząć!

Dla Najlepszej Nauczycielki Pod Słońcem - Sheili Jr - 4 dwustronne podkładki na stół:


Każda z troszkę innym motywem przodu i jednakową drugą stroną:



Wzór kwiatowy, romantyczny, pasujący do kuchni właścicielki podkładek:


Do tego 3 - tak wyszło z ilości materiału, ale też pasuje do ilości osób w jej rodzinie - podkładki pod kubki.



Podkładki są również dwustronne:



Dla pozostałych dwóch nauczycielek po komplecie 4 podkładek:




I druga strona, zamszowa:


Kolejny komplet:


Druga strona bieluteńka i zamszowa, więc nie udało mi się jej obfocić na szybko.




Przy pożegnaniu wszyscy się popłakali. Wiedziałam, że tak będzie, więc poczekałam aż pozostali rodzice odbiorą dzieciaki i zostanę sama. Potem Izabela wręczyła każdej z pań torebkę, a ja, choć miałam wszystko, co powiem przygotowane w głowie, nie wydusiłam ani słowa. Sheila seniorka też miała gulę w gardle, bo tylko ściskała mnie, a Rose rozmazywała makijaż, wycierając łzy. Izabelka stała pośród tego, przytulona do Sheili juniorki, nie bardzo wiedząc o co chodzi :) I tak oto zakończyliśmy okres przedszkolny.

A dziś już wszystkie plecaki i torebki śniadaniowe(lunch box) uprane i prawie wysuszone. Książki i zeszyty  spakowane, czekają na wyjście na strych.


2 komentarze:

  1. Coś się kończy, coś zaczyna... takie życie... Ale dobre wsponienia zostają z nami na zawsze. Dzięki Twoim podarkom, panie na pewno będą miały jeszcze lepsze wspomnienia:-)
    Pozostaje mi tylko życzyć wspaniałych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, pierwszy etap edukacji Iza ma za sobą ,mój wnuk też. Podkładki rewelacyjne, prezenty musiały się podobać,chociaż nr 1 dla mnie to te różane,śliczna tkanina.

    OdpowiedzUsuń