niedziela, 10 maja 2015

Plecionka w innym stylu




Moje cudownie psotliwe dzieciaki, jakiś czas temu, popsuły wieko skrzyni. Ot, jakoś tak złamała się podpórka i cała plecionka zaczęła się luzować, pękać i wysypywać.

Skrzynia przez dość długi czas straszyła dziurą:


Dzieciom to absolutnie nie przeszkadzało - tym bardziej Arturowi. Izabela to nawet cieszyła się nieco z możliwości, jakie dawało rozprute wieko. Zamiast je podnosić, sięgała przez rozpruty wierzch i tyle. Podobnie rzecz miała się z wrzucaniem zabawek.
Znosiłam to długo, aż wreszcie zaczęłam kombinować...


Po jakimś szyciu zostało mi sporo jeansowych pasków. Postanowiłam je wykorzystać do tego projektu. Najpierw powstało coś na kształt kanwy:



A potem, powoli powstawała plecionka.



Miałam jeszcze przymocowac coś na wierzchu, ale... zostanie tak. I jak każda tymczasówka, na pewno przetrwa długo w tej formie.

12 komentarzy:

  1. pięknie to wygląda,podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie to wygląda! Ty to masz pomysły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomysł plecionki jeansowej był zapamiętany z jakiejś strony; ja ją wykorzystałam do naprawienia skrzyni

      Usuń
  3. Wspaniałe wieko - rewelacyjna plecionka :-) Miałaś świetny pomysł !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję. dodam tylko, że szybko też się to robi, co u mnie ma wielkie znaczenie

      Usuń
  4. Po co zmieniać jest świetnie ! Pozdrowienia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i chyba nie będę nic dokłądać :)

      Usuń
  5. Świetny pomysł! I skrzynia od razu wygląda inaczej, dizajnersko, jak to się teraz mówi! *^o^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo; no proszę, nawet udało mi się wpasować w trend :)

      Usuń
  6. Genialnie naprawiłaś skrzynię, bardzo mi się podoba Twój pomysł:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo. okazuje się, że stare jeansy mogą być dość przydatne

      Usuń