środa, 11 lutego 2015

WDiC



z Maknetą.



W tym tygodniu zmiana tylko w dzierganiu i tylko częściowa. Książka pozostaje ta sama, daleko się z nią nie posunęłam, bo zwyczajnie nie mam czasu, a czytać i dziergać nie potrafię. Jeślki tylko więcej dziergadeł pojawia się w domu czy też na blogu, to książki czekają.



Po bransoletkach na walentynki, na druty wpadły opaski na Patryka. Do zrobienia przynajmniej dwie, a najpewniej trzy, wszak każda zechce jedną.
Z czapką posunęłam się do przodu, aktualnie jest jej więcej niż na zdjęciu, bo podczas poniedziałkowo-wtorkowych wyjazdów do szkoły polskiej troszkę podganiam robótkę. Kiedy jedno dziecko jest na zajęciach, a pozostała dwójka bawi się, ja sięgam po druty.

Dziś dodatkowo mam spotkanie z nauczycielkami - takie półroczne podsumowanie pracy w szkole irlandzkiej. Do tego pogoda się poprawiła, zrobiło się troszkę cieplej, więc wyjęłam widły amerykańskie i napowietrzyłam trawnik. Na razie ten przed domem, ale z tyłu ogród też czeka na solidne "przedziubanie" powierzchni. Kiedy ja się z tym wszystkim wyrobię?

26 komentarzy:

  1. ślicznie zielono i biało u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie dopiero luty ogród poczeka, a opaski są na już .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u nas już sezon się zaczyna ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. niedługo pokażę w całości, więc powinno być jeszcze łądniejsze:)

      Usuń
  4. Piękna biel i piękna zieleń. Czasami tak jest,że na czytanie niezbyt dużo mamy czasu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, są takie momenty, że nie wiadomo co robić najpierw, a czytanie(czy inne przyjemności) musi poczekać

      Usuń
  5. kolorki piękne, co Ty wszystko robisz,dziergasz,dzieciaki, szkoły, i już za widły sie bierzesz ,ja o działce jeszcze nie myślę,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę Ula, muszę! sezon powoli się zaczyna, a mąż w domu gościem tylko

      Usuń
  6. Ta zieleń jest bosko wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę przekłąmana, ale jest naprawdę ładna

      Usuń
  7. Świetny pomysł na opaskę :) patrykowa zieleń piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpatrzyłam i doszłam do wniosku, że powinna się sprawdzić.

      Usuń
    2. Ach, zielony zielony... Może kupię też włóczkę w takim kolorze ? Porzucę na chwilę szarości...

      Usuń
    3. ja zieleni generalnie nie używam, ale czasem, raz do roku...

      Usuń
  8. Świetne bransoletki będą ;) bardzo mi się takie drutowe ozdoby podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zielone to akurat będą opaski, ale bransoletki już są w użyciu.

      Usuń
  9. Zielony jest taki optymistyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest łądny i sama nie wiem dlaczego tak mało go w mojej szafie

      Usuń
  10. A ja kupiłam sobie Dziecko Śniegu i już czeka sobie na półce na swoją kolej:) Nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo ciekawa Twojej oceny, mam nadzieję, że opiszesz u siebie

      Usuń
  11. Piękne będą te patrykowe opaski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyrobisz, trzymam kciuki. Piękna patrykowa opaska!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby wiem, że z czasem wszystko się układa i wszystko udaje się zrobić

      Usuń