sobota, 31 stycznia 2015

Kwiaty




...w różnej formie.

Bawiłam się w tym tygodniu materiałami, a w zasadzie ich skrawkami, ponieważ zaszła potrzeba stworzenia dodatków dla dziewczyn.
Monika przyniosła 3 zaproszenia na urodziny! Oprócz standartowego prezentu, dokłądam zazwyczaj coś od nas, czyli spinki, opaski, itp. wszak wiadomo, że u dziewczyn nigdy tego za dużo.

Obejrzałam film na youtube i zabrałam się do dzieła.

Oczka przykleiłam na gorąco silikonem, podobnie, jak kwiat do spinki.




Monika była chętna do zaprezentowania gotowego dzieła na głowie;



A to już gromadka jednego posiedzenia:


Kwiatki robi się ekspresowo, nawet jeśli wcześniej się tego nie próbowało. Złożenie jednego kwiatka to 2 minutki, może odrobinę dłużej. Kiedy miałąm już ich dużo, włączyłam pistolet do kleju i potem, na szybko, dołączyłam koraliki, i spinki.
Następnego dnia zrobiłam kolejną porcję, a dziś już zostało kilka spinek w domu. Reszta powędrowała do koleżanek.

Tymczasem w ogrodzie i w domu pojawiły się kolejne kwiaty.

Pierwsza odmiana przebiśniegów już całkiem spora:


Z tyłu, widać wyłaniające się pędy drugiej odmiany, późniejszej.

A na parapecie...



...białe hippeastrum. Coraz częściej nabieram ochoty na zakupienie trzeciego hippeastrum w jakimś innym kolorze. Skoro tak pięknie mi kwitną... w zimie na parapecie, latem na dworze, to może zafundowac sobie jeszcze jakieś?


5 komentarzy:

  1. Białe hipeastrum jest chyba najładniejsze,ale jak masz ochotę na inny kolor to dokup.Kwiatów będziesz sobie żałować?I to doniczkowych?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U Ciebie już przebiśniegi kwitną? Normalnie zazdroszczę;) Materiałowe kwiatki pomysłowe i chyba skorzystam z pomysłu. Amarylis prześliczny! Ty skuś się na jeszcze inny kolor, heheh a ja na biały:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kwiatuszki, masz trzy dziewuszki to produkcja różnych gadżetów będzie olbrzymia, jako dodatek do prezentów super a kwiatki- rewelacja, kup sobie inny kolor,masz rękę do kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  4. U Ciebie już wiosennie, a u nas właśnie spadl śnieg i chwycił mróz...
    To bardzo miły gest jest, żeby do prezentów dołączać własnoręcznie wykonane drobiazgi, taki prezent od razu inaczej "smakuje":-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe japońskie kanzashi, brawo! *^v^*
    Moja mama ma hiperastrum, kwitnie u niej na brzoskwiniowo, w życiu nie widziałam tak wielkich kwiatów! ^^

    OdpowiedzUsuń