niedziela, 2 listopada 2014

Kilka zdjęć z imprezy dziewczyn



31 pażdziernika mieliśmy mała impreze dzieciaków, imprezę halloweenową oczywiście. Stroje pozostały te same, które miały w szkole na przebierankach.

Dom w tym roku był tylko z lekka przybrany:


W oknach pół na pół, ozodby kupione i zrobione przez nas. Duchy, pająk i nietoperze, to nasza produkcja.


W tym roku dokupiliśmy zdjęcie zmieniające się zależnie od kąta patrzenia.


W ogrodzie latarenki z naszymi malunkami:



Wykorzystaliśmy, jak co roku, butelki po mleku...



...wycinając tył na włożenie lampki i malujac scenki halloweenowe...



W domu tylko jeden, duży pająk złażący po ścianie:



Monika chciała prosą pajęczynkę:



Iza ostatecznie została czarownicą, a nie księżniczką:



Tata, zaraz po pracy, jeszcze w mundurze, włączył sie do akcji "zbieranie cukierków" i poszedł z dziećmi na osiedle, kiedy ja zostałam w domu...





...i też z lekka przygotowana, rozdawałam słodycze...




...udało mi się nawet przestraszyć - i to nastolatki!!! - kiedy wyłoniłam się z ciemnego korytarza z tacą cukierków.


Dziewczyna zamarła, potem stwierdziła, że pojawiłam się znikąd i widziała nagle tylko moje czarne włosy, jak z horrorów:)

Po halloweenie dziewczyny odwiedziły groby na naszym pobliskim cmentarzu, gdzie mamy zmarłą w tym roku sąsiadkę. Oprócz tego, zapalone lampki postawiły na płytach opuszczonych grobów. I tak, jak każdego roku, powtarzam im, że halloween, to tradycja tutejsza, irlandzka, natomiast odwiedzanie miejsc gdzie leżą nasi zmarli, modlitwa i zapalanie lampek, to tradycja z kraju, z którego pochodzimy, z Polski.

3 komentarze:

  1. wystrój piękny, zabawa widać przednia, u mnie też grupka taki 10 do 12 latków, ostro zadzwoniły,groźno zapukały a i ja się groźnie do nich odniosłam i zaczęły uciekać a ja za nimi żeby z powrotem ,wróciły się o otrzymały pieniążki.Ale patrząc na reklamówki to sporo tam już miały,bombonierki,czekolady,

    OdpowiedzUsuń
  2. Przebrany Tata wygląda przerażająco, z takim pomocnikiem dzieciaki musiały nazbierać mnóstwo cukierasów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem niezła z Ciebie czarownica:) Nie wiem, czy nie powinnaś tego image na co dzień nosić;)

    OdpowiedzUsuń