piątek, 24 stycznia 2014

Rozmowa



Oczekując na zakończenie lekcji w szkole polskiej rozmawiam sobie ze znajomym mechanikiem. Pytam, czy bardzo sie napracował, w sensie dużo samochodów naprawił? i wywiązał się taki dialog:

On: - właśnie zrobiłem zawieszenie w takim samym samochodzie jak Twój( a moje auto to srebny renault laguna kombi, disel)

Ja: - disel?

On: - nie benzyna,

ja: 07 rocznik?

on: nie, no starszy

ja: srebrny?

on: nie czerwony

ja: ale kombi?

on:  sedan

ja: laguna?

on: nie

ja: megane?

on: nie, to w zasadzie nie renault, tylko peugoet :)) ale poza tym to taki sam jak Twój.

Musiałam to zapisać! Rozmowa się odbyła i faktycznie samochód nie był dokładnie taki jak mój, tyle, że nie aż tak różny. Znajomy trochę się ze mną przekomarzał. Wie, że lubię auta, że kocham swój samochód i zawsze chwilkę porozmawiamy na tematy motoryzacyjne.
Ponieważ zbliża się czas zmiany oleju(za jakieś 2 tys. mil - czyli ok. 3tys km,) już się z nim wstępnie umawiam. Tym bardziej, że przeniósł zakład w inne miejsce i będę musiał go znaleźć.
Ostatnim razem, kiedy tłumaczył mi, jak dojechać do niego, narysował na masce mojego renault mapę(trochę brudny był samochód to się dało). Następnego dnia zapomniałam jak wyglądała ta droga, zatrzymałam więc auto, wysiadłam, nachyliłam się nad maską i zaczęłam ją studiować:) Wpartywałam się w lakier, jak sroka  w kość, żeby odnaleźć drogę i wzbudzałam tym lekkie zaciekawienie mijających mnie kierowców. Miejsce odnalazłam! a mapa  jeszcze przez chwilę "jeździła" z nami.

6 komentarzy:

  1. Fajna anegdotka:) Przypomniał mi się ten dowcip - czy to prawda, że na Placu Czerwonym rozdają samochody? Tak, to prawda, ale nie samochody, tylko rowery, nie na Placu Czerwonym, tylko w okolicach dworca warszawskiego i nie rozdają, tylko kradną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tak! dlatego musiałam to zapisać

      Usuń
  2. Ale historia! Rozmowa z tym mechanikiem jak z przysłowiową babą o motoryzacji, tylko że to on był tą babą, hihi
    A z mapą też niezłe;)

    OdpowiedzUsuń