niedziela, 15 grudnia 2013

Szydełkowe drobiazgi na szybko



Zrobiłam ich tylko troszkę, bo jakoś nie wyrabiam się czasowo ze wszystkim. Powstały dzięki pewnej blogowiczce, która znajduje bardzo ciekawe wzorki, często, gęsto nieskomplikowane i szybciutkie w pracy, jednocześnie efektowne. Jej pomysł znajdziecie tutaj, przyznaję, że często zaglądam na jej stronę i się inspiruję.

Podobnie było tym razem. Efekty? Zobaczcie sami:



Zdjęcia wieczorne, stąd lekkie przekłamanie kolorów; poza tym widać szaloną różnicę dwóch czerwieni; jedna wydaje się być pomarańczem wręcz. Skąd ta różnica, skoro w dzień obie czerwienie są identyczne? Jedna włóczka to wełna, druga to akryl, może dlatego?



Wszystko to powstało w niecałą godzinkę, sami więc rozumiecie, ze wzorki są bardzo przyjazne w pracy.

Tak, jak napisałam właścicielce bloga, perfidnie skopiowałam jej pomysł z perełkami, bo jest rewelacyjny. Moje dziewczyny wykorzystały serca jako naszyjniki - przy okazji obdarowując nimi swoje przyjaciółki:




To kolejny prosty wzór. Link - u tej samej blogowiczki - prowadzi do niemieckiej strony; nie znam niemieckiego, ale patrząc na zdjęcia, łatwo się domyśleć, jak wyszydełkować to maleństwo:



Te jeszcze nie uformowane, ale spieszyłam się ze zdjęciami:



Gwiazdki urzekły mnie swoją prostotą. I przymierzam się do dodania koralików także tutaj.



Reszta serduszek powędrowała nad drzwi jadalni:



...I ożywiły nieco naddrzwiową girlandę:


4 komentarze:

  1. Jakie śliczne :) Fajny pomysł z tą girlandą i serduszkami

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne dekoracje,a pomysł z perełkami naprawdę godny odgapienia :)W krótkim czasie też można stworzyć coś pięknego ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu,sliczne ale ty masz zaciecie siadziesz i myk,myk i juz zrobione i jeszcze z pomyslem na drzwi,a ja tez zagladam na ten blog jest b.ciekawy.pozdrawiam serdecznie dzieki za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i szybkie do wykonania dekoracje:) Koleżanki na pewno będą zachwycone takimi prezentami:)

    OdpowiedzUsuń