poniedziałek, 23 grudnia 2013

***


Święta zbliżają się szybciutko. Zatem....






Z okazji Świąt BoŻego Narodzenia życzę wszystkim odwiedzającym wspaniałe spędzonego czasu! Niech będzie on okazją do spotkań w gronie rodziny, przyjaciół....

Życzę niesamowitego Sylwestra, niezapomnianej zabawy i tego, aby nadchodzący Nowy 2014 Rok przyniósł nam wszystkim to, co czyni nas szczęśliwymi i sprawia, ze serce przepełnione jest radością!



Anka




 Jako miłośniczka kotów dodaję, moze niekoniecznie świąteczne, ale na pewno zimowe, obrazki:





Mam nadzieję, że pozostały do świąt czas spędzicie nie tylko na intensywnych przygotowaniach, ale też znajdziecie chwilkę na odpoczynek z filiżanką kawy czy herbaty, książką w dłoni, czy też dobrym(bo takim, jaki lubicie) filmem.



8 komentarzy:

  1. Tobie i całej rodzince również ZDROWYCH WESOŁYCH ŚWIĄT I LEPSZEGO ROKU 2014

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu bardzo dziękuję za życzenia Tobie też życzę Wesołych Świąt :)))
    A ja się zastanawiałam gdzie zniknęłaś, a zmieniłaś nazwe stronki i to przegapiłam.... Pozdrawiam cieplutko Viola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję.

    Z różnych przyczyn zmieniłam adres, ale wciąż jestem:)

    Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Koty... o nich można bez końca. Krecia ułożyła się na jednym z ustawionych do wigilii talerzy. Przed świętami - w brytfance przygotowanej do pieczenia mięsa. Ta kocica ma genialne pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja neistety nie mam teraz kota w domu, czego bardzo żałuję; pamiętam za to wszystkie wybryki małych i tych dużych, kotów wdomu moich rodziców:) uwielbiam koty za ich niezależność

      Usuń
  5. masz racje Aniu o kotach mozna bez konca a ze sa przymilne ,cieplutkie a przy tym troszke rozrabiaja to wlasnie caly ich urok,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ich pomysły na zabawy, albo wykorzystanie różnych naczyń czy rzeczy są niesamowite

      Usuń
  6. Na życzenia świąteczne trochę już późno, ale na Nowy Rok życzę spełnienia marzeń wszelkich i... zdrowia i... radości i...wszystkiego dobrego.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń