niedziela, 3 listopada 2013

Nowe próbki



Na drutach mam w tej chwili jedną z większych - jak na mnie - prac. Dużo, dużo bieli i trochę ażuru:




Biały ażur to wzór,  który kiedyś już używałam, dziergając jesienne czapki dla moich dziewczyn. Znalazłam go w książce "400 splotów na drutach". Uważam, że jest bardzo przyjemny w pracy, a po zblokowaniu efektowny.


Natomiast na kolejnych drutach próbka nowego wzoru, który mogę wypróbować dzięki uprzejmości właścicielki bloga Dziergam sobie. Tam też można znaleźć jego opis.


W tej chwili używam najgrubszych drutów, które są w moim posiadaniu, ale wydaje mi się, że na jeszcze nieco grubszych efekt byłby znacznie ciekawszy.


4 komentarze:

  1. wzorki wspaniałe a duży projekt mnie bardzo ciekawi,

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak Urszula, zastanowiłam się co to za duży projekt, ale mam nadzieję, że jak przyjdzie czas, to się dowiemy.
    Bardzo podoba mi się ta biało-zielono-różowa włóczka!
    Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi podoba się ta druga (nie biała) włóczka.

    Lubię biel, choć tak trudno dobrze ją sfotografować!

    OdpowiedzUsuń