piątek, 25 października 2013

Szkolna impreza halloween



Dziś dzieciaki idą ostatni raz do szkoły przed przerwą hallowenowską. Mają dzień bez mundurków, więc w zamian za to mogły się przebrać. Monika, jak zwykle, jest czarownicą:




Taki skromny kapelusik ozdobił jej głowe:



A na twarzy namalowałam delikatne pajęczynki.




Gosia natomiast jest wampirem:


Już w pełnym stroju:




I jeszcze kapelusik z woalką:








A na twarzy delikatne rysunki - tu miały być nietoperze:



...a tu pajęczyna:



Mam nadzieję, że będą mieć dobrą zabawę!

9 komentarzy:

  1. Te kapelusiki to świetne dopełnienie strojów. Nie mogę wyjść z podziwu, nawet makijaż odpowiedni im zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magdaleno, kapelusiki, to już nie moja zasługa, niestety; nie mam ażtyle czasu, żeby tuż przed imprezką wydłubać takie cudeńka(choć skomplikowane na pewno nie są). A makijaż... podpatrzyłam troszkę tu i tam, i tylko zakaz szkoły ograniczył mój rozpęd, ale już w dniu prawdziwego halloween nic mnie nie powstrzyma:)

    pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu
    Twoje Córki wyglądaja niesamowicie !!! Przerażające ;) kreacje ;)
    Makijaż świetny, wszystko wg mnie niepowtarzalne i super pomysłowe !!!!

    Jestem pewna, że obie wzbudzą żywe zainteresowanie swoimi przebraniami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne przebrania, na dziewczynkach wyglądają super, a już szczególnie te kapelusiki z woalkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadło mi komentarz:( Zatem jeszcze raz: super dziewczyny wyglądają! Aż żałuję, że nie mogę do Was wpaść i dać się nastraszyć:(
    Po Twoim komentarzu u mnie widzę, że masz zaniki pamięci;) Że niby pogoda Was w tym roku rozpieszcza?;) Może lato tak, ale wiosna to miała Irlandczyków w... głębokim poważaniu, hihi

    OdpowiedzUsuń
  6. artystka jesteś,pięknie dziewczynki przebrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aga, dziękuję bardzo

    Renya, dziękuję; szkoda, ze nie moge się pochwalić, że kapelusiki to też moja zasługa:)

    Asiu, wiosna się na nas wypięła, ale za to lato mieliśmy cudne, a i jesień jest piękna.

    Ula, dziękuje


    Anka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne przebrania im zrobiłaś-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń