sobota, 26 października 2013

Halloween - duchy w pięć minut



Jak zrobić duszki w kilka minut? Wystarczy biała kartka i pomysł, jak ma taki duch wyglądać. U mnie wyszły takie:




Dokleiłam tylko trzy duchy, które wyglądają, jakby się wychylały do nas. Jeden zamysł nie wyszedł mi do końca, zobaczyłam to dopiero po przyklejeniu.



Żeby nie wszystkie były posępne, jednego troszkę rozweseliłam.


Od środka też jego minka prześwituje, więc duszkami można cieszyć się z obu stron.



Przy okazji widać, że powoli pojawiają się też inne ozdoby, jak pajęczyna i różne robactwo.


W oknie już nie potrzebujemy zbyt dużo ozdób, może jakieś latarenki, lampiony?


4 komentarze:

  1. Ale mialas pomysl! I to niewielkim nakladem czasu i materialu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł gdzieś podpatrzyłam, ale jak to w bywa, zobaczyłam, zapomniałam, a teraz przyszło mi to znowu do głowy. Musiałam tylko wyobrazić sobie te duchy:)


    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ula, dziękuję; niektóre rzeczy wymagają jeszcze poprawki, ale nie jest źle, jak na pierwsze takie próby.

    Anka

    OdpowiedzUsuń