wtorek, 30 lipca 2013

Szudełkowało się nocami...




...pomiędzy jedną książką, a drugą i powstał mały twór:




Ot, taka pajęczyna...




...która na zdjęciu przykuła moją uwagę...





...swoja prostotą.




Przyznam, że podczas szydełkowania, miałam ogromne wątpliwości, czy uda mi się naciągnąć serwetkę na płasko. Wydawało mi się, że ma zbyt wiele oczek; jednak wyszło całkiem nieźle.


Jeszcze zdjęcie robocze, chyba najbardziej "płaskie":



Kolor kremowy, 9-rożna gwiazda. Pierwszy raz robiłam nieparzystą liczbę motywów.


Na szydełku kolor biały i kolejny twór:



Pochwalę się jeszce kryształową paterą na ciasto. Udało mi się wypatzreć ją na wystawie sklepu i mam. Ot, taka całkiem spora, piękna....




Róże znalazły się przypadkiem; wypadły z bukietu i już tak zostały do zdjęcia.


8 komentarzy:

  1. Serwetka jest zachwycająca!!Jak ja lubię takie "swobodne", luźne sploty...zawsze wypadają efektownie.
    Patera rzeczywiście piękna,a róże jakby specjalnie do fotografii ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serweta rzeczywiście jest zachwycająca w swej prostocie i ładnie to pokazałaś na zdjęciach:)
    A patera, dla kogoś, kto robi tak wspaniałe torty rodzinne, jest po prostu niezbędna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. serwetka bardzo urokliwa, inna i to jest to coś, a patera cenna rzecz, mam też ale nie szklaną,jednak tort inaczej się prezentuje,Aniu ,dziękuję i pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy mogłabym prosić o schemat tej cudownej serwetko-pajęczyny?Byłabym ogromnie wdzięczna.
    agnieszka.avon@onet.eu
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. też podoba mi się ten schemat, jeśli to nie sprawi problemu również poproszę na maila :) będę wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. schematu juz nie mam, niestety. pożyczyłam i nie wrócił.sorry.

      Anka

      Usuń
  6. Czy można wzór tej pajęczynki mój mail :
    zszymanek.damek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy można wzór tej pajęczynki mój mail :
    zszymanek.damek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń