piątek, 28 czerwca 2013

Uchwyt na opaski




Zanim zacznę pisać o robótkach, wspomnę o roku szkolnym, a w zasadzie o jego zakończeniu.


Dziś, tzn. w piątek, był ostatni dzień szkoły. Dziewczyny poszły jak zwykle z plecakami, ale mogły zapakować do woreczków śniadaniowych słodycze i inne zakazane przekąski. W klasach były małe przyjęcia z okazji końca roku. Raporty(bo nie mamy tu świadectw) przysłane zostały do nas pocztą. Co tu mogę powiedzieć?

Małgosia jest jedną z najlepszych uczennic w klasie. Za testy końcowe z angielskiego i matematyki dostała najwyższe noty. Z angielskiego jako jedyna w klasie!!! dostała pełne 100% punktów, czego nie omieszkała mi jej nauczycielka podkreślić.

Monika jest bardzo dobra w nauce, natomiast jej zachowanie troszkę odbiega od tego wzorowego. Pani określiła to tak: przez większość czasu skupia się na nauce, a po zwróceniu uwagi, że zbyt dużo rozmawia z koleżankami, wraca do pracy. Opanowała w stopniu bardzo dobrym wszystko, co było do opanowania w tym roku szkolnym.

Oprócz tego, w środę, Małgosia zakończyła polską szkołę. Dostała promocję do klasy trzeciej. Pani podkreśliła, że oprócz bardzo dobrych wyników w nauce, na pochwałę, a w zasadzie na wyróżnienie, zasługuje zachowanie i kultura osobista Małgosi.

Za dwa miesiące zaczynamy klasę trzecią, zarówno w irlandzkiej, jak i w polskiej szkole. A póki co....



WAKACJE!!!!!!!!!!



Teraz robótki.

Nie mam pojęcia, czy uchwyt na opaski to najlepsze określenie, ale takie mi przyszło do głowy. Widziałam kilka projektów w necie i na ich podstawie stworzyłam swój własny:




Stoi sobie w łazience, na półce i w końcu, to przyznaję z największą przyjemnością, opaski nie spadają i nie walają się na półkach.

Skoro już jesteśmy w łazience...

Udało mi się kupić kiedyś koszyk, który tutaj znalazł swoje miejsce:


Wstawiłam tam pasty i szczoteczki. Jedyne, co musiałam zrobić, to pomalować na biało.

Jak zawsze u mnie: farba do drewna i metalu Dulux; kolor: ivory. W obu przypadkach.


3 komentarze:

  1. Macie w Irlandii Duluxa, czy robisz sobie zapasik w Polsce? Ja również używam go do wszystkiego, to naprawdę dobra farba:)
    Stojak na opaski to genialny pomysł i świetnie się prezentuje.
    A dziewczynkom gratuluję udanego roku szkolnego i życzę wspaniałych wakacji. Zasłużyły sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mamy tu duluxa, w najróżniejszych odmianach, jest dość popularny, choć wcale nie tani. Z tym że jakościowo bardzo dobry.
    Dziękuję w imieniu dziewczyn, mam nadzieję, że wakacje będą udane.
    A stojak na razie służy dobrze i oby tak dalej.


    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wspaniałych świadectw,koszyczek łazienkowy urokliwy a ze stojakiem na opaski super pomysł,zrobiłam sobie przerwę na kawkę, potem na godzinkę na działce i zgodnie z planem do pieczenia ciastek.

    OdpowiedzUsuń