wtorek, 13 stycznia 2009

W wolnej chwili

W wolnej chwili



...zaczęłam dziergać jeszcze jedną czapeczkę:








Już jedna taka była, ale podoba mi się bardzo, więc zrobiłam kolejną w innej kolorystyce. Poza tym zmieniłam dół - tam się delikatnie zwijał w rulonik, a tutaj dałam ściągacz.


Wykorzystałam też hafciki, które niedawno Wam prezentowałam. Nawet nie spodziewałam się, że tak szybko znajdą zastosowanie:









Byłam pewna, że pójdą do szuflady, jak wiele przed nimi i będą czekać na swoją kolej... kiedyś...

W "CS" proponują naklejenie ich na dodane kartoniki. Ja jednak zastosowałam podkładkę z papieru w innym kolorze. Sama kanwa z haftem wydawała mi się zbyt mdła. Myślę, że teraz jest trochę lepiej; uważam jednak, że kartki to nie jest to, co lubię robić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz