czwartek, 20 listopada 2008

Kilka rzeczy w jednej chwili...








... czyli normalne życie maniaczki igieł, drutów i nitek.


Po obejrzeniu bluzeczki, którą zrobiła Lucille,(notka z 28 września tego rokuna jej blogu) naszła mnie ogromna ochota na taką samą. Może nie identyczną - moja włóczka ma srebrną nitkę:) - ale niezwykle podobną. Ze względu na brak czasu mam na razie zrobiony tył i kawałek przodu:




Niestety, za późno nauczyłam się odpowiedniego robienia pikotków na drutach. W związku z tym mam takie coś na dole:



Mam na myśli ten rządek z gęsto usianymi dziurkami.

W chwili obecnej muszę to po prostu ładnie podszyć, a mogłam najzwyczajniej w świecie przerobić na drutach z właściwym rządkiem... Cóż, następnym razem będę mądrzejsza. Chyba.


Kolejna rzecz, która mnie skusiła, to szyjogrzej:




Robię go dzięki Maknecie. Na jej blogu znajdziecie przepis. Ja go troszkę zmodyfikowałam - dałam jeden warkocz na środku(ale z identycznej liczby oczek) i tył już robię bez warkocza, same paseczki. Przez to wyjdzie troszkę większy od przodu, ale chyba minimalnie.


Zaczęłam też łączyć włóczkowe łatki i robię taki patchwork z próbek wzorów, włóczek, itd.:



Przy okazdji mam nadzieję nauczyć się pięknego zszywania poszczególnych części. Nadzieja nadzieją, zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak widać, zdjęcie ponure ale u nas dziś troszkę pochmurno.


Nie mogło w tym wszystkim zabraknąć haftu:



Obrazek z Cross Stitcher. Rok temu wyszywałam podobnego misia. Siedział na dachu.
Całkiem przyjemna praca.

Oczywiście mam zaczęty kolejny obrazek z serii miniatur, ale tam nie ma nawet czego pokazywać.


Jakiś czas temu poddałam pudełka pewnej metamorfozie - na razie to jej początek, bo wciąż szukam ładnego papieru do wykończenia:



Pudełka zostały przycięte i oklejone kilkoma warstwami szarego papieru pakowego i kleju z mąki. Dzięki temu są niezwykle twarde. Jak widać "wersja tymczasowa" ma się nieźle i jest już w użyciu. Niemniej jednak, jak tylko znajdę odpowiedni papier, to wykończę pudełka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz