wtorek, 11 grudnia 2012

Zupełnie zapomniałam



...o moich kolorowych kwadratach. Robiłam je od wielu lat - nie ciągiem oczywiście - i w końcu coś tam skleciłam. Tak naprawdę powstało to już dawno, bo jakoś w lipcu chyba. Jako dowód załączam zdjęcia z naszego wakacyjnego pikniku. Oto poszewka na.... no właśnie, na co? 
Przez wakacje znalazło zastosowanie jako pokrowiec na wszelkie koce wożone w moim aucie. Któregoś dnia Mark zapytał czy wydziergam wszystkim sąsiadom takie poduszki? Każdy samochód na naszym parkingu dostałby po jednej:) i byłby to taki znak rozpoznawczy. 

Poniżej wybebeszona poducha nad "okiem" mojego renault:


Tu wtrącę coś z dawnych lat. Zawsze miałam słabość do aut i na któregoś dnia, na studiach będąc i uczęszczając na ćwiczenia głównie, szłam z grupą znajomych. Nagle wyrwało mi się: "ale on ma piękne oczy! - Zauważyłaś jego oczy? - zdziwili się znajomi - z tej odległości? Jak?" Oni mieli na myśli faceta, a ja mijający nas samochód. 
I tak mi zostało. Lampy niektórych aut mają taki kształt, że od razy wpada mi do głowy tylko jedno słowo, najbardziej trafne, na ich określenie - oczy.


Nasz piknik. Zastosowanie znalazł nawet mój bardzo prosty patchwork, prezentowany też lata temu:



Dziewczyny dość głodne zajadały po spacerze:



...a podusia grzecznie leżała na masce wietrzącego się auta(bo mój samochód ma tylko taką klimę; Artur lubi podkreślać, że w jego hondzie jest klimatyzacja, więc ja uparcie twierdzę, że w moim też, w dodatku ekonomiczna - jedyne co muszę zrobić, to nacisnąć guziczek od otwierania okien, albo od ogrzewania - zależnie od pory roku:) )





Zatem moje "dziergadełko" przeleżało w samochodzie wiele miesięcy, aby w końcu przywędrować do domu. Tu, solidnie wypchana poducha, bo nie można nazwać jej poduszką, a tym bardziej jaśkiem, zagościła na kanapie:




Ponieważ każda strona jest inna, pokażę obie:



Tak to już jest z tym wyrabianiem końcówek, żaden kwadrat nie jest identyczny:



Ma to jednak i swój urok, z tym, że w tej chwili jakoś mi się już "przejadły" tego typu wzorki i szukam czegoś innego. Ponieważ sieć ma niezmierzone zasoby, na pewno coś znajdę:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz