niedziela, 22 stycznia 2012

Kolejna seria



...książek. Tym razem wypożyczone z biblioteki. 

"The calling of the grave" - tak naprawdę ostatnia z czterech, ale ta najszybciej przyszła(w naszej bibliotece nie było, więc musiałam zamówić); ponieważ nie ma chyba żadnej spójnej akcji pomiędzy tomami, poza postacią główną, czytanie zaczęłam od tego właśnie tomu.







Fota z amazonu


Seria składa się z 4 tomów:


"Chemia śmierci"
"Zapisane w kościach"
"Szepty zmarłych"
i ostatni, podobno jeszcze nie przetłumaczony, "The calling of the grave".
Autor Simon Beckett. 


Cóż mogę powiedzieć? Wciąga, owszem, ale mnie nie powaliło. Tak, w momencie, gdy już zaczęłam czytać, to z trudem odkładałam książkę i szłam spać. Zapewne przeczytam wszystkie części, ale gdybym miała porównywać do Mankella... wypada zdecydowanie gorzej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz