wtorek, 26 października 2010

Wpis dedykowany


Splociku,

Ten wpis jest co prawda na moim blogu, ale treść napisana jest przez kogoś innego. Za pozwoleniem Dendrobium przytaczam to, co otrzymałam w mailu:


"Słówko od Dendrobium:
Mimo, że uwielbiam czytać blogi i podziwiać prezentowane w nich prace. Wszelkie prace! Hafty, robótki na szydełku i drutach, patchworki, Tildy i króliki, wyroby z filcu i drutu, z masy solnej i gliny, Scrapbooking, decoupage, odnawiane stare przedmioty i meble. W zasadzie wszystko co jest wytworem ludzkich rąk i serc. To jednak sama bloga nie prowadzę...
Nie tak dawno dostąpiłam zaszczytu i zasiadłam do biesiadnego stołu z okazji 5-lecia istnienia blogu http://splocik.blox.pl/pisanego przez Splocika. Było wiele sympatycznych osób i częstowano nas nie byle czym, bo ... dostałam taką piękną, wyszytą haftem matematycznym przez samą Jubilatkę ZAKŁADKĘ:)!!!!
Zwróciłam się z prośbą do hrabiny i gdyby nie Jej dobre serce i serdeczność , nie mogłabym w pełni podziękować Splocikowi. Nie mogłabym Wam pokazać czym mnie obdarowano. 
Splociku jeszcze raz gratuluję 5-latki i życzę kolejnych 5 lat blogowania!

Oto wspomniana zakładka:







Splociku, hrabino, jesteście wspaniałe. Dziękuję!! "


Jak już wspomniałam, treść i zdjęcia są własnością Dendrobium, a ja miałam tylko przyjemność umieścić je na blogu. To właśnie jest ta zapowiadana niespodziewanka:)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz