sobota, 20 marca 2010

Skorupy




Niektórzy z Was wiedzą, że miłośniczką skorup wszelakich jestem od dawna. Gromadzę je ku wielkiemu przerażeniu małżonka, a także ogromnej uciesze własnej. 
Wczoraj nabyłam kolejne. Piękne talerze z niebieskim motywem kwiatowym:





Udało się - o dziwo! - zdobyć cały komplet.



Znalazłam też dwa talerzyki deserowe z motywem bratków:





I jedną filiżankę:




Żeby było ciekawiej, zarówno talerzyki deserowe, jak i filiżanka, są  z Polski. Na talerzykach napisane jest Chodzież, a na filiżance - Miśnia. Ciekawe w czyich rękach zawędrowały na Zieloną Wyspę?


Dziewczynki dostały dwa - według mnie urocze - kubki na mleko(jako, że mleko uwielbiają pić):



Kubki zostały od razu włączone w obieg. Mam nadzieję, że jakiś czas wytrzymają w jednym kawałku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz