sobota, 11 lipca 2009

Sukienka



Wyciągnęłam z szafy sukienkę, którą kupiłam sobie jakiś czas po urodzeniu Małgosi. Niestety, sukienka ma bardzo charakterystyczne wykończenie. 




Teraz myślę o delikatnym przerobieniu dołu. Jakoś nie widzi mi się chodzenie z takimi "zębami". Zastanawiam się tylko nad opcją wykończenia. Już coś klaruje się w głowie ale nie jest to jeszcze jasny plan. Zobaczymy. 



Kupiłam sobie właśnie Burdę, bo zainteresowały mnie niektóre ubrania, szczególnie dziecięce.





Jeszcze nie wiem kiedy zabiorę się za cokolwiek z tego numeru. Póki co pokażę kilka interesujących mnie fotek:












Wszystkie trzy bardzo mi sie podobają. Może spódnica najmniej, jeśli idzie o wzór na materiale ale to tylko drobny szczegół.



Te spodnie dla dzieciaków są świetne!!!



Natomiast ta sukienka... Już przeglądam cały opis wykonania. Może się skuszę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz